Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(1)
Placówka
Magazyn
(1)
Czytelnia ogólna
(11)
Autor
Szmalec Jacek
(3)
Brzuzy Grzegorz
(2)
Konopacka Elżbieta
(2)
Wieczór Elżbieta
(2)
Ayres A. Jean (1920-1988)
(1)
Bartelmus Ewa
(1)
Borkowska Maria
(1)
Borkowska Maria (pediatra)
(1)
Charbicka Magdalena
(1)
Kuleczka-Raszewska Maria
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Voss Angie
(1)
Wagh Kinga
(1)
Wójcik Magdalena (pedagog)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Nauczyciele
(6)
Rodzice
(6)
Fizjoterapeuci
(3)
Pedagodzy
(3)
Psycholodzy
(3)
0-5 lat
(2)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Logopedzi
(1)
Oligofrenopedagodzy
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Rehabilitanci
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Integracja sensoryczna
(11)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(7)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(5)
Zaburzenia rozwoju dziecka
(4)
Dzieci
(3)
Rozwój dziecka
(3)
Terapia sensoryczna
(3)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(2)
Zmysły
(2)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dotyk
(1)
Dzieci niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Gimnastyka korekcyjna
(1)
Grafomotoryka
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Kinezjologia edukacyjna
(1)
Masaż
(1)
Masaż dziecka
(1)
Niemowlęta
(1)
Niepełnosprawność intelektualna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Sprawności motoryczne
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Sprawność psychomotoryczna
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Uczenie się
(1)
Układ nerwowy
(1)
Wady postawy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Monografia
(2)
Poradniki [Typ publikacji]
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prace zebrane [Typ publikacji]
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Psychologia
(6)
Medycyna i zdrowie
(5)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. V F 142 Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. V F 158 Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 37969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sensomotoryczne zabawy grupowe na cztery pory roku : materiały / Elżbieta Konopacka. - [Gdańsk] : Wydawnictwo Harmonia, [2019]. - [2] strony, [35] kart tablic : ilustracje ; 21x30 cm.
(Biblioteka SI)
W komplecie z: Sensomotoryczne zabawy grupowe na cztery pory roku : scenariusze zajęć. Miejsce i rok wydania na podstawie książki: Sensomotoryczne zabawy grupowe na cztery pory roku : scenariusze zajęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. II E 144 Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. III M 401 Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. V F 165 Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. V F 160 Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. V F 159 Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. V F 137 Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. II E 143 Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. III N 132 Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. V F 138 Czyt. (1 egz.)
E-book
W koszyku
Integracja sensoryczna, w popularnym skrócie określana jako SI, jest procesem przetwarzania w mózgu informacji odbieranych przez zmysły z naszego ciała oraz otoczenia dla wykorzystania ich w codziennym życiu. Nieprawidłowości tego procesu objawiają się występowaniem specyficznych problemów i nazywane są zaburzeniami regulacji procesów sensorycznych. W naszym kraju od kilkunastu lat obserwuje się stały wzrost rozpoznawania takich zaburzeń u dzieci i w związku z tym zwiększające się zainteresowanie terapią SI. Terapia ta jest przydatna i skuteczna, zwłaszcza w klasycznych postaciach zaburzeń integracji sensorycznej. W tych przypadkach skuteczność jej została potwierdzona naukowo. W innych rodzajach zaburzeń, takich jak zespół deficytu uwagi lub zespół deficytu uwagi z nadruchliwością (ADHD), upośledzenie umysłowe, autyzm oraz genetycznie uwarunkowanych zespołach może być terapią wspomagającą leczenie podstawowego schorzenia. Autorki przedstawiły w poradniku podstawowe informacje o funkcjonowaniu zmysłów, ich dojrzewaniu i procesie integracji oraz proste ćwiczenia, które z powodzeniem można wykonywać opiekując się dzieckiem w domu. Z propozycji rodzice i opiekunowie mogą wybierać pojedyncze ćwiczenia bądź układać możliwe do wykonania zestawy. Bardzo wskazaną formą są lubiane przez dzieci ćwiczenia rytmiczne i ćwiczenia ze śpiewem lub muzyką. W książce przedstawiono również propozycje ćwiczeń przy utworach instrumentalnych wybitnych kompozytorów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej