Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(5)
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
E-booki
(5)
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Magazyn
(2)
Czytelnia ogólna
(1)
Autor
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Leśniewska Aleksandra
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Romanowska-Tołłoczko Anna
(1)
Skalski Dariusz (1960- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(7)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kompetencje zawodowe
(2)
Nauczyciele
(2)
Autorytet
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Trening sportowy
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Opracowanie
(1)
Skrypt (typ publikacji)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 38045 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. V E 64 Czyt. (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia jest jedną z pierwszych prac naukowych odnoszących się do badań nad kompetencjami zawodowymi wybranej grupy specjalistów fitness i może stanowić głos w dyskusji nad projektowaniem programów kształcenia w usługach fitness oraz standaryzowaniem zawodu trenera personalnego w Polsce. W pracy zaprezentowano m.in. najnowsze badania w zakresie definiowania roli trenera personalnego, jego zadań i funkcji. Przedstawiono syntetyczny i komplementarny model kompetencji zawodowych trenerów personalnych, a także wstępną propozycję założeń projektowania ocen pracowniczych. Dokonano także opisu współczesnego rynku pracy w odniesieniu do branży fitness – charakterystyce poddano praktyki pracodawców w zakresie zatrudniania kadr trenerskich w organizacjach sportowo-rekreacyjnych, najczęstsze formy podejmowania współpracy oraz zidentyfikowane modele karier typowe dla tej grupy specjalistów. Przedstawione zostały wymagania formalne związane z nabywaniem kwalifikacji zawodowych w tej profesji oraz kwestie kształcenia zawodowego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Kreatywność, leżąca podstaw innowacyjności, stała się istotną determinantą sukcesu współczesnych organizacji. Druga Ogólnopolska Konferencja Naukowa „CREATIVE VIBES Kreatywnością rozwijamy biznes” była okazją do dzielenia się przykładami efektywnego wykorzystania kreatywności w doskonaleniu różnorodnych przedsięwzięć biznesowych. Monografia składa się z kilkunastu opracowań, które mogą zainspirować Czytelników do podejmowania oryginalnych i skutecznych działań w praktyce.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
This publication is a result of intensive work of experts in a two year project: “Laboratory of personal competences —improving qualifications of teachers and trainers (LA.PE.CO)”done within Lifelong Learning Programme — Leonardo da Vinci Partnership that was realized by institutions from Spain, Belgium and Poland between 2009 and 2011. The world around us undergoes constant changes. Pupils and students leave schools, the unemployed and employees who take part in different training courses get to constantly evolving organizations, where they need solid and up-to date knowledge and where, probably most of all, they use soft skills. Soft competences, such as cooperation, communication, negotiation, coping with stress, management of emotions and conflicts, assertiveness, creativity, the ability to build a team, increase the efficiency and effectiveness of the management process. We offer you a publication prepared by trainers for trainers. It contains review of selected European solutions related to system of adult education, bank of exercises on improving social competences and examples of good and bad practices in teaching social competences. Bank of exercises which is the most important part of this publication is a result of extremely useful sharing of knowledge and experience. Besides the part on good and bad practice it is a contribution of the international team of trainers into the improvement of teachers‘ qualifications and creation of unique know-how transfer. All the materials elaborated in this project and the whole bank of exercisers can be found on the project website: www.lapeco.eu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Czasopismo tworzy forum wymiany wiedzy i upowszechniania wyników badań z zakresu nauk społecznych. Walorem czasopisma jest jego interdyscyplinarny charakter, umożliwiający rozpatrywanie zjawisk społecznych z różnych perspektyw badawczych. Publikujemy przede wszystkim artykuły dotyczące zagadnień stanowiących przedmiot zainteresowania demografii, ekonomii, filozofii, historii, komunikacji społecznej, polityki społecznej i socjologii. Czasopismo jest półrocznikiem, przyjmujemy teksty w językach polskim i angielskim.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej