Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia ogólna
(1)
Autor
Borowiec Bartosz
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Bębenista Roman
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Gawlik Katarzyna (zarządzanie)
(1)
Gruszecki Paweł (prawo)
(1)
Kot Michał (marketing)
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Lisowski Szymon
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Miegoń Arkadiusz
(1)
Miotk Anna
(1)
Plata-Alf Dagmara
(1)
Sala Paweł
(1)
Sokołowski Jarosław (reklama)
(1)
Sowiński Łukasz (marketing)
(1)
Szymański Wojciech (informatyka)
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Ulman Marta
(1)
Winciorek Aleksander
(1)
Woźniak Tomasz (1978- )
(1)
Zach Konrad
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej: Wydanie w nowej szacie graficznej.
Nazwy autorów na 4 stronie okładki.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. V B 155 Czyt. (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej