Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia ogólna
(1)
Autor
Milic-Czerniak Róża
(1)
Pierański Bartłomiej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Analiza czynnikowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Big data
(1)
Media społecznościowe
(1)
Misseling
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. V B 157 Czyt. (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Autor przeprowadził badania dotyczące zachowań nabywców w przestrzeni wewnątrzsklepowej. Miały one charakter pomiarów fizjologicznych, których przydatność w wyjaśnianiu oddziaływania różnych elementów przestrzeni wewnątrzsklepowej na zachowania nabywców miała zostać określona. Walorem pracy prezentującej wyniki i wnioski z tych badań jest nowatorskie łączenie dorobku ekonomii behawioralnej, psychologii oraz fizjologii. Książka zainteresuje każdego badacza problemu i każdego bywalca przestrzeni wewnątrzsklepowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej