Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Magazyn
(1)
Czytelnia ogólna
(2)
Autor
Niedbalski Jakub
(1)
Pawlak-Kindler Agnieszka (1971- )
(1)
Ploch Leszek
(1)
Sroczyński Wojciech (1944- )
(1)
Stefańska Anita (pedagog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Badania longitudinalne
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dzieci niepełnosprawne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Fizjoterapia
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nauczanie
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
(1)
Osoby niepełnosprawne
(1)
Osoby niepełnosprawne umysłowo
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Rekreacja
(1)
Teatroterapia
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. V Fa 26 Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ogólna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. II D 234 Czyt. (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Przedmiotem badań są doświadczenia osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz członków ich rodzin dotyczące osiągania przez te osoby niezależności życiowej, a także przeszkód w realizacji tego celu. Autor skupił się na działaniach i codziennych praktykach młodych z niepełnosprawnością intelektualną i ich rodzin podejmowanych w różnych sytuacjach na drodze ku dorosłości. Przeanalizował procesualny charakter przemian w rodzinach generacyjnych związanych z dorastaniem dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Wyniki badania poszerzają wiedzę na temat wchodzenia w dorosłość osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz procesu negocjowania autonomii w rodzinie z perspektywy młodych dorosłych i ich rodziców. Młodzi z niepełnosprawnością intelektualną nie tylko mają określone potrzeby, lecz także poglądy dotyczące relacji z rodzicami. Sformułowane przez autora wnioski pozwalają lepiej zrozumieć te osoby oraz ukazują, jak wspierać je w okresie dorastania. Ma to szczególne znaczenie zarówno dla rodziców, jak i instytucji oraz służb społecznych, które wspomagają ludzi z niepełnosprawnością intelektualną i ich rodziny.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej