Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(71)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
E-booki
(71)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Magazyn
(1)
Autor
Praca zbiorowa
(65)
Białorucka Anna
(1)
Boyle John
(1)
Croke Vicki Constantine
(1)
Guzal Jarosław
(1)
Kmiecik Jacek
(1)
Korzeniewska Agnieszka
(1)
Mucha Monika
(1)
Stroud Rick
(1)
Sługocki Albert
(1)
Zarzeczny Paweł (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(51)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
72 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: ● Rekuperacja dla początkujących, ● Izolacja dachów płaskich, ● Szafki i schowki w łazience.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: ● Nowe Warunki Techniczne 2021; ● Energooszczędne ogrzewanie ● Jak się chronić przed powodzią?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: ● Przyczyny uszkodzeń tarasów i balkonów ● Modny trend – Płaskie Pokrycia dachowe ● Podłoża pod okładziny ceramiczne
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy obecnie sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 68-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy obecnie sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 68-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: - Jak skutecznie walczyć ze smogiem? - Uwaga na czad! - Garaż czy wiata? - 111 produktów i nowości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: ● Jak skorzystać z ulgi termomodernizacyjnej, ● Dlaczego warto ocieplić dom, ● Zadbaj o czyste powietrze i zdrowy dom.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: ● Domowa elektrownia, ● Czym ocieplić dom? ● Czy budynki mogą być przyczyną chorób dzieci?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: ● Nowoczesne, czyli ekologiczne, energooszczędne i zdrowe...ogrzewanie domów; ● W jakim domu chciałbyś mieszkać? ● Tarasy wentylowane
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną,inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: ● Z czego zbudować ściany działowe; ● Kotły gazowe– trendy rynkowe; ● Dachy przyszłości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W numerze m.in.: ● Jak zoptymalizować koszty ogrzewania? ● Jak budować oszczędnie? ● Jak naprawić balkon i taras?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze: Modernizacja starego budownictwa - Termomodernizacja, - Hydroizolacje, - Akustyka, - Ochrona ppoż. Modernizacja starego budownictwa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
„Poradnik dla zarządców nieruchomości, spółdzielni, wspólnot mieszkaniowych, deweloperów i gmin” jest już drugą elektroniczną publikacją z serii poradnikowej portalu Administrator24.info. Celem kolejnej części e-booka jest zaprezentowanie Państwu zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami, inwestycji i eksploatacji budynku w interaktywny i przyjazny sposób. W niniejszym wydaniu zajmujemy się m.in. gospodarowaniem odpadami, w tym zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym na osiedlu w kontekście zmian, jakie niesie ze sobą nowa ustawa śmieciowa, która wejdzie w życie już za 3 miesiące, od 01.07.2013 r. Doradzamy ponadto, jak wykorzystać nowe technologie informatyczne, wspomagające zarządzanie nieruchomościami.Nie zabraknie tu również tekstów podpowiadających, jak wyeliminować problem braku balkonów w budynkach z wielkiej płyty oraz jak dostosować budynek do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych – czyli jak zadbać o bezpieczeństwo i wygodę użytkowników platform dźwigowych. Poruszamy także temat związany z rozliczaniem i opomiarowaniem mediów w budynkach wielorodzinnych, zwłaszcza w kontekście zamieszania związanego z dowolnością wyboru przepisów ECC i wytycznymi nowej dyrektywy wodomierzowej MID. Ponadto, w poradniku swoje miejsce znalazło także szukanie oszczędności poprzez dodatkowe docieplenie ścian oraz modernizację i konserwację instalacji co i cwu, poprzez wymianę głowic i zaworów termostatycznych. Zarządcy nieruchomości często zmagają się z wilgocią w budynkach. Podpowiadamy zatem co zrobić, aby skutecznie się jej pozbyć i osuszyć mury raz a dobrze. Nie zapomniano w niniejszej publikacji o problemie siermiężnych klatek schodowych, z lamperiami od dziesięcioleci niezmiennie malowanymi na szaro-bure kolory. Wspólnie zastanawiamy się, czy da się tę lamperię oswoić i sprawić, by klatki schodowe nabrały nowego i estetycznego wyglądu. Estetyka budynku dotyczy nie tylko jego wnętrza. To także funkcjonalne, estetyczne i bezpieczne otoczenie – zwłaszcza tereny rekreacyjne i place zabaw przeznaczone dla najmłodszych. Podpowiadamy zatem jak bezpiecznie i optymalnie wyposażyć te tereny. Zapraszamy do współtworzenia kolejnych edycji e-book’a. Czekamy na Państwa e-maile z pytaniami, propozycjami tematów oraz z przykładami problemów z jakimi spotykają się Państwo w codziennej pracy zarządcy.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Bohater prawdziwej akcji - „Moje życie, moje wojny” Alberta Sługockiego O życiu takich ludzi mówi się, iż stanowi ono materiał na film. W tym wypadku można mówić o kilku gatunkach: wojennym, akcji, szpiegowskim. Awanturnicze życie Alberta Sługockiego wypełniała, bowiem, walka, niekiedy tułaczka, innym razem świadome podróże oraz miłość do ojczyzny – zawsze z wielkimi wydarzeniami w tle. Swoje losy autor zdecydował się opowiedzieć w książce „Moje życie, moje wojny”, która - opatrzona wstępem Michała Fajbusiewicza, ukazała się nakładem wydawnictwa Grupa Medium, w ramach nowej serii „Szerokie Horyzonty”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Kreta od pierwszych dni hitlerowskiej okupacji spływała krwią mieszkańców. Na tak strategicznej wyspie Führer nie mógł pozwolić sobie na nieporządek. O nazistowski Ordnung dbał „Rzeźnik z Krety”, gen. Friedrich-Wilhelm Müller. Nic więc dziwnego, że to właśnie on, a w wyniku zmiany planów – jego następca, gen. Heinrich Kreipe, stał się celem akcji porwania, zorganizowanej przez agentów SOE i grecki ruch oporu. O pełnej napięcia nocy 26 kwietnia 1944, a także przygotowaniach do niej i jej następstwach, opowiada Rick Stroud w książce „Porwanie na Krecie”, wydanej przez Grupę MEDIUM w ramach serii „Szerokie Horyzonty”. Rick Stroud, posiadający doświadczenie nie tylko pisarza, ale i reżysera telewizyjnego, w pracy nad książką połączył kunszt literacki i umiejętność filmowego spojrzenia oraz dynamicznego, obrazowego opowiadania historii. W efekcie, warstwa merytoryczna otrzymała atrakcyjną formę, przenoszącą czytelnika w trakcie lektury w realia opisywanych wydarzeń – akcji porwania nazistowskiego generała, odpowiedzialnego za krwawe represje wobec mieszkańców Krety. Na kolejnych stronach książki autor odsłania kulisy operacji, przygotowania i następstwa. Jej celem był gen. Friedrich-Wilhelm Müller, zwany „Rzeźnikiem z Krety”, zaś realizatorami – dwaj agenci SOE – major Patrick Leigh Fermor i kapitan William Stanley Moss, blisko współpracujący z niezłomnym, mimo brutalności Niemców, greckim ruchem oporu. Mechanizm był prosty: desant spadochroniarzy, porwanie Müllera z kwatery, przewiezienie na wybrzeże i ucieczka łodzią do Aleksandrii. W międzyczasie jednak „Rzeźnika” zastąpił inny dowódca, gen. Heinrich Kreipe. Plany SOE i greckich partyzantów, zwanych „Andartes”, nie uległy jednak zmianie. 26 kwietnia 1944 roku ich oddział ruszył do akcji. Rick Stroud, opisując kompleksowo operację porwania generała, między wierszami odmalowuje brutalne wojenne realia i doskonale portretuje współpracujących ze sobą Brytyjczyków i Greków. Dzięki umiejętnej narracji i językowi, czytelnik „Porwania na Krecie” będzie świadkiem ich niezwykłej odwagi, znajdzie dowody braterstwa broni i poczucia odpowiedzialności nie tylko za powodzenie misji, ale i każdy kolejny dzień wojny i życie ludności cywilnej. Najnowsza propozycja „Szerokich Horyzontów” zainteresuje wszystkich, którzy jako dzieci czy nastolatki przeżywali przygody bohaterów filmów Działa Navarony i Ucieczka na Atenę i rozwijając historyczną pasję z ogromnym zainteresowaniem śledzili przebieg operacji odbicia Mussoliniego ze szczytu Gran Sasso przez niemieckich spadochroniarzy. „Porwanie na Krecie” z pewnością „poszerzy horyzonty” wiedzy wszystkich entuzjastów historii II wojny światowej, skrzętnie studiujących kulisy wydarzeń, które rozgrywały się w tle ściągających najwięcej uwagi „kamieni milowych” konfliktu. Tytułowe porwanie na Krecie było takim właśnie wydarzeniem, nie mniej ważnym, bo zbliżającym wojenną tragedię do szybszego zakończenia. Porwanie na Krecie. Prawdziwa historia uprowadzenia niemieckiego generała
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej