Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Tomanka Pod Redakcją Mateusza
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Z roku na rok znaczenie sportu wzrasta – zarówno w jego amatorskiej, jak i profesjonalnej odsłonie, co widać chociażby przez wzrost udziału w masowych imprezach sportowych (m.in. biegowych i triathlonowych). Co ciekawe, uczestnicy tych imprez coraz częściej sięgają po narzędzia stosowane w sporcie profesjonalnym – chociażby przez używanie zegarków z pomiarem pulsu czy saturacji krwi. Rozwój szeroko pojętej kultury fizycznej – zarówno w znaczeniu nauk ekonomicznych, prawnych czy nauk o zdrowiu spowodował, że już w 2013 roku został stworzony długoterminowy projekt badawczy „Jakość w Sporcie”. Inicjatywa ta zapoczątkowana została przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu (Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania oraz ówczesny Wydział Nauk Pedagogicznych), a także Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy (Instytut Kultury Fizycznej), do której dołączyła w późniejszym okresie Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Projekt „Jakość w Sporcie” składa się z trzech filarów, w którym pierwszy to realizacja badań w obszarze sportu, ale w ujęciu nauk ekonomicznych i prawnych, drugi filar skupiony jest na upowszechnianiu zrealizowanych prac w czasopiśmie naukowym „Quality in Sport”, które ma charakter periodyku z obszaru zarządzania i ekonomii w sporcie (w tym badania z zakresu marketingu, komunikacji, finansów, organizacji). Trzeci filar to prezentacja wyników badań i dyskusja podczas Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Jakość w Sporcie” (www.sport.umk.pl) organizowana wspólnie z Akademią Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Analogicznie do usług sportowych, gdzie końcowy rezultat będzie zależał zarówno od trenera jak i zawodnika, tak i przedstawione w niniejszym opracowaniu rozdziały oparte są na doświadczeniach współpracy z organizacjami sportowymi, tak by pokazać, iż nauka może znacznie uporządkować i ułatwić pracę klubów w obszarach zarządzania relacjami z kibicami, współpracy ze sponsorami, czy otwarcia się na nowe technologie, czy trendy, jak np. tworzenie sekcji e-sportowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej