Domański Tomasz
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Praca zbiorowa
(153)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(90)
Estreicher Karol
(64)
Gowarzewski Andrzej
(61)
Kolberg Oskar
(57)
Domański Tomasz
(-)
Kruczek Zygmunt
(55)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(49)
Sienkiewicz Henryk
(49)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(47)
Kraszewski Józef Ignacy
(47)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Krzyżanowski Julian
(41)
Szafkowski Zbigniew (1938- )
(40)
Dziak Artur (1933- )
(39)
Bakulev A. N
(38)
Krawczyk Zbigniew
(37)
Rosławski Adam (1916-2001)
(37)
Szot Zbigniew
(37)
Dobraczyński Jan
(36)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(36)
Tatarkiewicz Władysław
(36)
Bratny Roman
(35)
Mierzwiński Henryk
(34)
Starosta Włodzimierz (1931- )
(34)
Wołoszynowa Lidia (1911-2000)
(34)
Wroczyński Ryszard (1909-1987)
(34)
Żeleński Tadeusz
(34)
Czerwiński Janusz
(33)
Drozdowski Zbigniew
(33)
Kosiewicz Jerzy (1949- )
(33)
Prochorov Ju. E
(33)
Łoziński Jerzy
(33)
Prus Bolesław
(32)
Sozański Henryk (1939- )
(32)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(32)
Dąbrowska Maria
(31)
Dostoevskij Fedor M
(30)
Ignasiak Zofia (1947- )
(30)
Kotarbiński Tadeusz
(30)
Miłosz Czesław
(30)
Pieter Józef
(30)
Sieniek Czesław
(30)
Vopel Klaus W
(30)
Bergier Józef (1952-)
(29)
Olszański Tadeusz
(29)
Rudniański Jarosław
(29)
Stanisławski Jan
(29)
Wańkowicz Melchior
(29)
Łobożewicz Tadeusz (1935-2002)
(29)
Bochenek Adam
(28)
Korczak Janusz
(28)
Lipoński Wojciech
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Siwiński Wiesław (1934- )
(28)
Bondarowicz Marian
(27)
Reicher Michał
(27)
Szewczuk Włodzimierz
(27)
Umiastowska Danuta
(27)
Nowotny Janusz (1940- )
(26)
Szkutnik Leon Leszek
(26)
Tuszyński Bogdan
(26)
Wojnar Irena (1924- )
(26)
Demidowicz Tomasz
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Kozłowski Waldemar Antoni
(25)
Krawczuk Aleksander
(25)
Malinowski Andrzej (1934- )
(25)
Rodziewiczówna Maria
(25)
Woynarowska Barbara (1940- )
(25)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(25)
Kasperczyk Tadeusz (1948- )
(24)
Kozielecki Józef
(24)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(24)
Demel Maciej
(23)
Doroszewski Witold
(23)
Gołembski Grzegorz
(23)
Talaga Jerzy (1929- )
(23)
Trześniowski Roman
(23)
Wolff-Łozińska Barbara (1920-1990)
(23)
Woltmann Bernard (1932-2013)
(23)
Zaborniak Stanisław (1947- )
(23)
Zuchora Krzysztof (1940- )
(23)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(22)
Głuszek Stanisław
(22)
Iskra Janusz (1959- )
(22)
Kalinowski Adam
(22)
Strelau Jan
(22)
Warneńska Monika
(22)
Wielgus Stanisław
(22)
Śliwerski Bogusław
(22)
Żukowska Zofia (1932-2013)
(22)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(22)
Gumowska Irena (1912-1991)
(21)
Kozakiewicz Mikołaj
(21)
Kwieciński Zbigniew (1941- )
(21)
Lem Stanisław
(21)
Nowakowski Andrzej (1951- )
(21)
Szczepański Jan
(21)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Utworzenie naszego Wydziału przypadło na przełom wieków. Wchodziliśmy w tę nową epokę, profesorowie i studenci, ze znacznymi oczekiwaniami i nadziejami. Dla nas, politologów, otwierały się nowe możliwości prowadzenia badań systemowych, porównawczych, zgłębiania kwestii demokracji i aktywności obywatelskiej. Wkrótce jednak mogliśmy się przekonać, że ten nowy świat, którego musimy się uczyć – „świat niestabilny i nieprzewidywalny”, jak określił go wiele lat temu Zygmunt Bauman – ma także oblicze ataku na World Trade Center i wojny w Ukrainie. Pamiętajmy, że w tym świecie jest miejsce dla nas, mających wiedzę, wolne umysły i czułe serca! prof. dr hab. Alicja Stępień-Kuczyńska (dyrektor Instytutu Studiów Politologicznych WSMiP w latach 2008–2016) Jesteśmy całkowicie nowym Wydziałem stworzonym od podstaw przez zespół wykładowców akademickich oraz naukowców zajmujących się interdyscyplinarnie różnymi aspektami studiów międzynarodowych oraz nauk o polityce. Nie powstaliśmy z podziału dawnych struktur uniwersyteckich, lecz na bazie zupełnie nowej filozofii – otwartej na świat i ludzi oraz na dialog międzynarodowy w jego różnych wymiarach i płaszczyznach. Wiedzieliśmy od początku, iż tylko dobrze wykształcone młode pokolenie jest w stanie budować otwarte społeczeństwo XXI wieku. Pragnęliśmy przekazać naszym studentom otwartość na zmiany i ciekawość odkrywania wolnego świata. Chcieliśmy im zaszczepić wartości, którymi powinni wyróżniać się w przyszłości jako absolwenci uczelni wyższej i przedstawiciele inteligencji. Nasz Wydział powstał na dwóch solidnych filarach, jakimi są internacjonalizacja oraz interdyscyplinarność. Obu tych filarów w sferze biznesu, polityki i dyplomacji oraz kultury i mediów potrzebuje bardzo mocno nasze miasto, region i cały kraj. prof. dr hab. Tomasz Domański (dziekan WSMiP w latach 2008–2016)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem monografii jest prezentacja strategii rozwoju zagranicznych wielkopowierzchniowych sieci handlowych w Polsce po 1990 r. Polski model transformacji zaowocował niespotykaną — na tle innych krajów regionu — internacjonalizacją handlu. Zagraniczne sieci odegrały jednocześnie ważną rolę w modernizacji polskiego handlu stymulując szereg procesów innowacyjnych. W pracy ukazano strategie i pozycjonowanie wybranych sieci w stosunku do konkurencyjnych formatów hipermarketów oraz sklepów dyskontowych. W opracowaniu wykorzystano szeroko metodę studium przypadku, prezentując strategie wybranych zagranicznych sieci w Polsce i na świecie. Omówiono również wyniki własnych badań empirycznych zrealizowanych w 2021 r. wśród polskich gospodarstw domowych na temat ich zwyczajów zakupów w ulubionych zagranicznych sieciach handlowych. Niniejsza monografia wypełnia lukę badawczą dotyczącą analizy strategii rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce na tle szerszych procesów globalizacji handlu. Zarówno w Polsce, jak i za granicą, brakuje ciągle pogłębionych strategicznych studiów przypadku tej grupy przedsiębiorstw. Monografia ukazuje jednocześnie wyzwania strategiczne, przed którymi stają dzisiaj stacjonarne sieci handlowe. Tradycyjny handel wielkopowierzchniowy wymaga obecnie przedefiniowania wcześniej stosowanych strategii. Nowoczesne sieci wielkopowierzchniowe muszą umieć coraz lepiej wykorzystywać kanały online oraz wprowadzać innowacje w zakresie doskonalenia swoich formatów sklepów. Brak lub zbyt wolne wdrażanie koniecznych innowacji może okazać się zagrożeniem dla ich dalszego działania na rynku. Niniejsza monografia dopełnia wcześniejsze prace autora na temat strategii marketingowych dużych sieci handlowych oraz strategii rozwoju handlu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej