Kacała Joanna
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Praca zbiorowa
(153)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(90)
Estreicher Karol
(64)
Gowarzewski Andrzej
(61)
Kolberg Oskar
(57)
Kacała Joanna
(-)
Kruczek Zygmunt
(55)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(49)
Sienkiewicz Henryk
(49)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(47)
Kraszewski Józef Ignacy
(47)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Krzyżanowski Julian
(41)
Szafkowski Zbigniew (1938- )
(40)
Dziak Artur (1933- )
(39)
Bakulev A. N
(38)
Krawczyk Zbigniew
(37)
Rosławski Adam (1916-2001)
(37)
Szot Zbigniew
(37)
Dobraczyński Jan
(36)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(36)
Tatarkiewicz Władysław
(36)
Bratny Roman
(35)
Mierzwiński Henryk
(34)
Starosta Włodzimierz (1931- )
(34)
Wołoszynowa Lidia (1911-2000)
(34)
Wroczyński Ryszard (1909-1987)
(34)
Żeleński Tadeusz
(34)
Czerwiński Janusz
(33)
Drozdowski Zbigniew
(33)
Kosiewicz Jerzy (1949- )
(33)
Prochorov Ju. E
(33)
Łoziński Jerzy
(33)
Prus Bolesław
(32)
Sozański Henryk (1939- )
(32)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(32)
Dąbrowska Maria
(31)
Dostoevskij Fedor M
(30)
Ignasiak Zofia (1947- )
(30)
Kotarbiński Tadeusz
(30)
Miłosz Czesław
(30)
Pieter Józef
(30)
Sieniek Czesław
(30)
Vopel Klaus W
(30)
Bergier Józef (1952-)
(29)
Olszański Tadeusz
(29)
Rudniański Jarosław
(29)
Stanisławski Jan
(29)
Wańkowicz Melchior
(29)
Łobożewicz Tadeusz (1935-2002)
(29)
Bochenek Adam
(28)
Korczak Janusz
(28)
Lipoński Wojciech
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Siwiński Wiesław (1934- )
(28)
Bondarowicz Marian
(27)
Reicher Michał
(27)
Szewczuk Włodzimierz
(27)
Umiastowska Danuta
(27)
Nowotny Janusz (1940- )
(26)
Szkutnik Leon Leszek
(26)
Tuszyński Bogdan
(26)
Wojnar Irena (1924- )
(26)
Demidowicz Tomasz
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Kozłowski Waldemar Antoni
(25)
Krawczuk Aleksander
(25)
Malinowski Andrzej (1934- )
(25)
Rodziewiczówna Maria
(25)
Woynarowska Barbara (1940- )
(25)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(25)
Kasperczyk Tadeusz (1948- )
(24)
Kozielecki Józef
(24)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(24)
Demel Maciej
(23)
Doroszewski Witold
(23)
Gołembski Grzegorz
(23)
Talaga Jerzy (1929- )
(23)
Trześniowski Roman
(23)
Wolff-Łozińska Barbara (1920-1990)
(23)
Woltmann Bernard (1932-2013)
(23)
Zaborniak Stanisław (1947- )
(23)
Zuchora Krzysztof (1940- )
(23)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(22)
Głuszek Stanisław
(22)
Iskra Janusz (1959- )
(22)
Kalinowski Adam
(22)
Strelau Jan
(22)
Warneńska Monika
(22)
Wielgus Stanisław
(22)
Śliwerski Bogusław
(22)
Żukowska Zofia (1932-2013)
(22)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(22)
Gumowska Irena (1912-1991)
(21)
Kozakiewicz Mikołaj
(21)
Kwieciński Zbigniew (1941- )
(21)
Lem Stanisław
(21)
Nowakowski Andrzej (1951- )
(21)
Szczepański Jan
(21)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Zainteresowanie naukowców, badaczy i przedsiębiorców procesem doskonalenia organizacji oraz wdrażania zmian organizacyjnych w firmach skłoniło nas do zastanowienia się nad znalezieniem wspólnego dla wszystkich forum wymiany myśli, pomysłów, koncepcji. Wieloletnie doświadczenie w wydawaniu Prac Naukowych pt. Zmiana warunkiem sukcesu, jak również analiza potrzeb i zainteresowań czytelników ze świata zarówno nauki, jak i biznesu były podstawą do stworzenia nowego zeszytu – „Management Forum”, wydawanego w ramach Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Mamy nadzieję, że stanie się on platformą wymiany wyników badań oraz wynikających stąd rozważań, dyskusji i polemik w obszarze nauk o zarządzaniu. Pierwszy numer poświęcono tematyce koncepcji doskonałości i doskonalenia organizacji. Jest ona rozumiana nie tyle jako możliwy do osiągnięcia stan idealny, ale jako droga, którą w swej strategii rozwoju i zmian może obrać przedsiębiorstwo. W pierwszej części autorzy podjęli próbę zdefiniowania pojęcia doskonałości w zarządzaniu organizacją. Na poziomie strategicznym organizacji doskonałość została przedstawiona nie tylko jako stan stabilny organizacji, ale przede wszystkim jako proces dynamiczny, do którego należy dążyć, uwzględniając dynamikę otoczenia, przesuwającą perspektywę doskonałości poza horyzont możliwości jej stabilizacji. W podejściu operacyjnym liczby, dane i fakty są podstawą do definiowania celów procesów doskonalących oraz ich pomiaru. Autor stawia tezę, iż metodyczne, ustrukturyzowane podejście do doskonalenia organizacji daje przewagę w stosunku do działań nieustrukturyzowanych, sytuacyjnie lub intuicyjnie krytycznych, wynikających z konieczności podjęcia działań doskonalących w określonym obszarze organizacji. Definiowanie doskonałości na poziomie projektowym stawia przed organizacjami pytanie, czy odpowiednio wysoki poziom doskonałości w zarządzaniu projektami bezpośrednio przekłada się na wysoki poziom jakości obsługi klienta i oferowanych mu produktów. W drugiej części autorzy opisują problem doskonalenia organizacji w kontekście zjawisk kulturowych i procesów psychologicznych w przełamywaniu barier poznawczych i emocjonalnych wśród pracowników. W artykule przyjęto założenie, iż doskonałość organizacji wymaga uznania umowności pojęcia „doskonałość”. W przeciwnym wypadku próby realizacji jakiegokolwiek modelu doskonałości będą rodzić napięcia i powodować trudności w codziennym funkcjonowaniu każdej organizacji. Powinni być tego świadomi przede wszystkim przedstawiciele kadry kierowniczej. Im częściej założenie o doskonałości traktują dosłownie, tym więcej trudności pojawia się w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Autor kolejnego artykułu zwraca uwagę na to, jak zachowania obywatelskie przejawiane przez pracowników wpływają na powodzenie procesu ciągłego doskonalenia oraz osiągnięcie przez przedsiębiorstwo oczekiwanego poziomu doskonałości. W ostatnim artykule zaprezentowano mierniki efektywności podnoszenia kompetencji pracowników, dokonano ich krytycznej oceny, jak również zaproponowano ranking najlepszych mierników. Na koniec przedstawiono badania dotyczące stosowania tych mierników przez przedsiębiorstwa działające na polskim rynku.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej