Sławińska Maria
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Praca zbiorowa
(153)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(90)
Estreicher Karol
(64)
Gowarzewski Andrzej
(61)
Kolberg Oskar
(57)
Sławińska Maria
(-)
Kruczek Zygmunt
(55)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(49)
Sienkiewicz Henryk
(49)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(47)
Kraszewski Józef Ignacy
(47)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(44)
Kupisiewicz Czesław
(42)
Krzyżanowski Julian
(41)
Szafkowski Zbigniew (1938- )
(40)
Dziak Artur (1933- )
(39)
Bakulev A. N
(38)
Krawczyk Zbigniew
(37)
Rosławski Adam (1916-2001)
(37)
Szot Zbigniew
(37)
Dobraczyński Jan
(36)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(36)
Tatarkiewicz Władysław
(36)
Bratny Roman
(35)
Mierzwiński Henryk
(34)
Starosta Włodzimierz (1931- )
(34)
Wołoszynowa Lidia (1911-2000)
(34)
Wroczyński Ryszard (1909-1987)
(34)
Żeleński Tadeusz
(34)
Czerwiński Janusz
(33)
Drozdowski Zbigniew
(33)
Kosiewicz Jerzy (1949- )
(33)
Prochorov Ju. E
(33)
Łoziński Jerzy
(33)
Prus Bolesław
(32)
Sozański Henryk (1939- )
(32)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(32)
Dąbrowska Maria
(31)
Dostoevskij Fedor M
(30)
Ignasiak Zofia (1947- )
(30)
Kotarbiński Tadeusz
(30)
Miłosz Czesław
(30)
Pieter Józef
(30)
Sieniek Czesław
(30)
Vopel Klaus W
(30)
Bergier Józef (1952-)
(29)
Olszański Tadeusz
(29)
Rudniański Jarosław
(29)
Stanisławski Jan
(29)
Wańkowicz Melchior
(29)
Łobożewicz Tadeusz (1935-2002)
(29)
Bochenek Adam
(28)
Korczak Janusz
(28)
Lipoński Wojciech
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Siwiński Wiesław (1934- )
(28)
Bondarowicz Marian
(27)
Reicher Michał
(27)
Szewczuk Włodzimierz
(27)
Umiastowska Danuta
(27)
Nowotny Janusz (1940- )
(26)
Szkutnik Leon Leszek
(26)
Tuszyński Bogdan
(26)
Wojnar Irena (1924- )
(26)
Demidowicz Tomasz
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Kozłowski Waldemar Antoni
(25)
Krawczuk Aleksander
(25)
Malinowski Andrzej (1934- )
(25)
Rodziewiczówna Maria
(25)
Woynarowska Barbara (1940- )
(25)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(25)
Kasperczyk Tadeusz (1948- )
(24)
Kozielecki Józef
(24)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(24)
Demel Maciej
(23)
Doroszewski Witold
(23)
Gołembski Grzegorz
(23)
Talaga Jerzy (1929- )
(23)
Trześniowski Roman
(23)
Wolff-Łozińska Barbara (1920-1990)
(23)
Woltmann Bernard (1932-2013)
(23)
Zaborniak Stanisław (1947- )
(23)
Zuchora Krzysztof (1940- )
(23)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(22)
Głuszek Stanisław
(22)
Iskra Janusz (1959- )
(22)
Kalinowski Adam
(22)
Strelau Jan
(22)
Warneńska Monika
(22)
Wielgus Stanisław
(22)
Śliwerski Bogusław
(22)
Żukowska Zofia (1932-2013)
(22)
Żukrowski Wojciech (1916-2000)
(22)
Gumowska Irena (1912-1991)
(21)
Kozakiewicz Mikołaj
(21)
Kwieciński Zbigniew (1941- )
(21)
Lem Stanisław
(21)
Nowakowski Andrzej (1951- )
(21)
Szczepański Jan
(21)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania własnych rozwiązań. W naszym przekonaniu zawarte w podręczniku treści mogą być użyteczne zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, także technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla osób działających w praktyce, czyli pracowników przedsiębiorstw oraz instytucji. Rozdział pierwszy prezentuje istotę oraz genezę marketingu, a także marketing jako koncepcję zarządzania przedsiębiorstwem, wskazując również na kierunki rozwoju. W rozdziale drugim przedstawiono odrębności marketingu w odniesieniu do podstawowych rynków, a mianowicie rynku dóbr konsumpcyjnych, rynku instytucjonalnego, sektora usług i organizacji non profit. Rozdział trzeci zawiera rozważania na temat procesu tworzenia i wdrażania strategii marketingowych, jest wzbogacony klasyfikacją i oceną różnych typów strategii. Kontynuacja tej problematyki, odniesiona do strategii konkurowania oraz budowania przewagi konkurencyjnej z uwzględnieniem modelu M. Portera, stanowi treść rozdziału czwartego. Istotą marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem jest wiedza na temat zachowań konsumentów oraz segmentów rynkowych. W rozdziale piątym scharakteryzowano zachowania konsumentów, omówiono proces decyzyjny na różnych rynkach, krytycznie opisano trendy zachowań konsumentów, a także odwołano się do ekonomii behawioralnej i wyników badań neuromarketingowych. W rozdziale szóstym przedstawiono istotę oraz kryteria segmentacji, a także ich znaczenie w pozycjonowaniu produktów i marek. Rozdział siódmy poświęcono omówieniu metod badania potrzeb oraz zachowań konsumentów. Wiedząc, że konsumenci są w centrum zainteresowania marketingowego przedsiębiorstwa, przybliżono sposoby pozyskiwania informacji oraz metody badań ilościowych i jakościowych. W rozdziale ósmym zaprezentowano zagadnienia związane z produktem, cyklem jego życia, zarządzaniem portfelem produktów, zadaniami menedżera produktu, strategią wprowadzania nowego produktu na rynek oraz strategią opakowania. Rozdział dziewiąty skupia uwagę Czytelnika na sposobach budowania pozycji marki oraz zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa. W rozdziale dziesiątym opisano strategie cenowe, wskazując na znaczenie wartości w procesie budowania oferty przedsiębiorstwa. Kolejny, jedenasty rozdział zawiera rozważania na temat zarządzania dystrybucją. Obok treści związanych ze strategią dystrybucji pokazano trendy, które są obserwowane w tym obszarze. Rozdziały dwunasty i trzynasty przedstawiają sposoby i formy komunikacji. W pierwszym z nich skoncentrowano się na wyjaśnieniu form i narzędzi komunikacji masowej, a w drugim przedstawiono sposoby komunikacji bezpośredniej. Podstawą działań operacyjnych przedsiębiorstwa jest z reguły plan marketingowy. Rozdział czternasty zawiera omówienie procedury, etapów oraz struktury planu marketingowego w przedsiębiorstwie. W rozdziale końcowym, piętnastym, wskazano na istotę i znaczenie kontroli działalności marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru wyników i audytu marketingowego oraz organizacyjnych aspektów kontroli marketingu. Wychodząc z założenia, że przygotowany podręcznik ma służyć zdobywaniu wiedzy z zakresu marketingu oraz umiejętności jej praktycznego wykorzystania, na końcu każdego z rozdziałów zawarto pytania oraz zadania do samodzielnego rozwiązania. Duża część proponowanych zadań może być wykonywana w zespołach, co ma służyć zdobywaniu kwalifikacji w zakresie pracy grupowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu elektronicznego, poza siecią Uczelni, wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do Wypożyczalni.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej